Contabil si operator calculator in Alexandria

Principalele responsabilitati ale postului sunt:

  • organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale;
  • gestionarea resursele financiare necesare atingerii obiectivelor firmei;
  • elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei;
  •  intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual, inventarului societatii;
  • elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari;
  • analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante;
  • intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
     

Cerinte:

  • Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);
  • Experienta pe o pozitie similara (minimum 1 an);
  • Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;
     

Despre companie

Firma de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!