Principalele responsabilitati ale postului sunt:
- organizarea, coordonarea si controlul activitatilor financiar-contabile, potrivit conditiilor legale;
- gestionarea resursele financiare necesare atingerii obiectivelor firmei;
- elaborarea si implementarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei;
- intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual, inventarului societatii;
- elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari;
- analiza lunara a necesarului de lichiditati si dispunerea de masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante;
- intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
Cerinte:
- Studii superioare, economice (Contabilitate si informatica de gestiune sau Finante banci);
- Experienta pe o pozitie similara (minimum 1 an);
- Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabila;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de planificare, analiza, organizare, dinamism, spirit de echipa;