Candidatul ideal
- Studii medii/superioare finalizate;
- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare si usurinta in exprimare;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Bune cunostinte de operare calculator (MS Office);
- Capacitate de invatare si adaptare la situatii imprevizibile;
- Abilitatea de a deveni un “partener de incredere” pentru clienti, demonstrand o atitudine pozitiva, implicare, seriozitate si bune abilitati de ascultare si empatizare cu nevoile acestora.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI
- cunoasterea legislatiei specifice, a normelor si procedurilor de lucru
- exactitatea si procentul de cuprindere a avariilor in procesul de constatare si reconstatare
- operativitatea si promptitudinea raspunsului la solicitarile in activitatea de constatare/reconstatare daune
- capacitatea de autoperfectionare si de valorificare a experientei
- capacitatea de a respecta procedurile de lucru si de a se supune lor
- capacitatea de a lucra independent
- capacitatea de a lucra in echipa
- competenta in gestionarea resurselor alocate
- competenta in gestionarea conflictelor
- pastrarea unei atitudini orientate catre client, reprezentate de un limbaj si ton placute
- OFERTA NOASTRA
Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa oferim un pachet de beneficii extins, precum si diverse oportunitati de dezvoltare. - Promovam increderea, bazata pe valorile, traditia si stabilitatea noastra;
- Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa;
- Pachetul de remunerare este compatibil cu piata;
- Asigurare medicala privata;
- Bonusuri in functie de performanta;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Posibilitatea de promovare;
- Acces nelimitat la mii de carti prin intermediul parteneriatului cu biblioteca virtuala Bookster *In procesul de recrutare, Claim Expert Services S.R.L colecteaza date cu caracter personal.