Financial controller in Bistriţa

 

Candidatul ideal

 

•Analitic, organizat,spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
• Licență în Finanțe sau Contabilitate; Gradul de master este un plus.
• Experiență minimă de 3 ani pe o poziție similară;
• Experiență în medii complexe de finanțe și contabilitate, de preferință în mediu multinațional.

Cunostinte practice:
• Principii de finanțare și contabilitate
• Bugetare și raportare
• Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel

 

Descrierea jobului

 

Raportare financiară : elaborează și furnizeaza in timp util rapoarte financiare pentru a sprijini monitorizarea performanței afacerii:
• întocmirea situațiilor financiare - P&L, bilanț, flux de numerar;
• pregătirea rapoartelor lunare de management la nivel de companie, analize financiare și monitorizare a KPI;
• pregătirea și monitorizarea prognozei fluxurilor de numerar și a cheltuielilor de capital;

Bugetare și planificare : Construirea și monitorizarea bugetului anual și a previziunilor lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri.

• Sprijin pentru afaceri: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză și asistență profesională financiară, pentru a oferi o vedere exactă asupra situației financiare a companiei.
• Respectarea standardelor de control intern: efectuarea de revizii continue ale procedurilor de exploatare, controale ale companiei și măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale
conduitei.
• Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru) si propune masuri de imbunatatire
procese si reducere costuri, scopul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
• Activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera
la drepturi si obligatii patrimoniale,
• Analiza lunara a cheltuielilor directe de productie si a cheltuielilor indirecte pe comenzi de
productie, centre de cost si centre de profit .
• Analiza pret de cost, determinarea pretului de vanzare al produselor noi
• Pentru produsele existente, analiza pret de cost ori de cate ori exista modificari ale
materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati,
amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
• Efectuare de operatiuni specifice inchiderii de luna;
• Analizarea cheltuielilor departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
• Implicarea in activitatile de bugetare si previzionare ale companiei (vanzari, productie,
achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara);
• Gestionare inventariere stocurilor si inventarirere patrimoniala;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!