Gestionar depozit in Constanţa

Responsibilities Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;Introduce, prelucrează și validează în sistemele informatice comenzile transmise pe e-mail de către clienți, răspunzând de acuratețea datelor;Repartizeză comenzile primite de la clienți către echipă, în funcție de urgențe și priorități;Comunică echipei instrucțiunile clienților referitoare la livrarea mărfurilor;Pregătește documentele de livrare și documentele recepționate, și le transmite către șoferi și departamentele interesate;Arhivează fizic și electronic documentele utilizate;Participă activ la procesul de recepție marfa și confruntă cantitățile de pe documente cu cele fizice recepționate; Menține legătura cu clienții prin e-mail și telefonic;Întocmește situații și rapoarte privind activitatea din depozit. Qualifications Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii reprezintă un avantaj;Studii medii/superioare absolvite;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Cunoștințe PC și MS Office - nivel mediu;Orientare către client și atenție de la detalii;Bune abilități de comunicare și capacitate de colaborare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!