Responsibilities Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;Introduce, prelucrează și validează în sistemele informatice comenzile transmise pe e-mail de către clienți, răspunzând de acuratețea datelor;Repartizeză comenzile primite de la clienți către echipă, în funcție de urgențe și priorități;Comunică echipei instrucțiunile clienților referitoare la livrarea mărfurilor;Pregătește documentele de livrare și documentele recepționate, și le transmite către șoferi și departamentele interesate;Arhivează fizic și electronic documentele utilizate;Participă activ la procesul de recepție marfa și confruntă cantitățile de pe documente cu cele fizice recepționate; Menține legătura cu clienții prin e-mail și telefonic;Întocmește situații și rapoarte privind activitatea din depozit. Qualifications Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii reprezintă un avantaj;Studii medii/superioare absolvite;Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;Cunoștințe PC și MS Office - nivel mediu;Orientare către client și atenție de la detalii;Bune abilități de comunicare și capacitate de colaborare.
Gestionar depozit in Constanţa
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat