HR Assistant in Boldeşti Scãeni

Suntem in cautarea unui Asistent Resurse Umane dedicat si motivat pentru unul dintre clientii nostri. Daca doresti sa faci parte dintr-o companie in plina expansiune si sa te implici intr-un mediu profesional si stimulant, aceasta ar putea fi o oportunitate perfecta pentru tine. Responsabilitati: Ofera suport pentru intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosare de personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare etc.; Ofera suport in efectuarea procedurilor de angajare; Administreaza baza de date electronica de evidenta a personalului; Relationeaza permanent cu angajatii si departamentul de recrutare; Ofera suport pentru intocmirea documentelor solicitate de angajat (adeverinte, note de lichidare, decizii etc.); Actualizeaza proceduri de resurse umane din cadrul companiei. Requirements Studii superioare; Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara/intr-un department HR; Un nivel mediu de limba engleza; Excelente cunostinte de utilizare a calculatorului (nivel avansat in Excel si Word); Atentie la detalii; Persoana responsabila, organizata, orientata catre rezultat, bune abilitati de comunicare si relationare. Daca indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornic sa te alaturi unei echipe profesioniste si dinamice, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau actualizat la adresa de e-mail sau sa aplici direct la acest anunt! Asteptam cu nerabdare sa ne cunoastem!   S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru:

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!