Candidatul ideal
- studii medii / superioare;
- amabil, cu bucuria de a vinde;
- comunicativ, voce placuta si dorinta de dezvoltare;
- invatare repida de lucruri noi si adaptare usoara la schimbari;
- abilitati de persuasiune si vanzare;
- abilitati de organizare si planificare;
- orientare catre client si rezultate;
- operare PC (MS Office) mediu sau avansat;
- spirit de echipa;
- perseverenta;
- experienta in facturare folosind un software informatic – constituie avantaj;
- experienta in vanzari directe sau vanzari prin telefon de minim 1 an (reprezinta avantaj experienta in activitati de call center sau vanzari in piata farma).
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- contactarea telefonica a clientilor in vederea promovarii si informarii asupra ofertelor existente;
- stabilirea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii existenti, dar si extinderea portofoliul de clienti;
- promovarea ofertelor de produse preluand comenzile de la clienti;
- abordarea telefonica cu regularitate a intreg portofoliul de clienti;
- realizeaza rapoartelor specifice postului;
- dezvoltarea permanenta a relatiei cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de business;
- realizarea targetului de vanzari si indeplinirea altor obiective stabilite de catre managerul direct;
- inregistrarea in sistemul CRM a detaliilor discutate cu fiecare client in parte;
- emiterea facturilor fiscale in baza comenzilor si introducerea/corectia documentelor de receptie;
- pregatirea comenzilor in vederea livrarii;
- mentinerea evidentei documentelor.
Beneficii:
- Salariu si bonusuri atractive;
- Bonuri de masa;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala;
- Oportunitati de promovare;
- Conditii de munca intr-un mediu linistit si placut;
- Program de lucru 8 ore/zi de luni pana vineri, cu pauza de masa de 1/2 ora.