Responsabil calitate client in Titu

 

Candidatul ideal

 

Studii
- Studii universitare tehnice (inginerie)

Experienta
- Min. 1 an experienta in domeniul automotive;
- Experienta tehnica anterioara care sa permita intelegerea facila a proceselor

Profil personal:
- Excelenta capacitate de analiza si sinteza
- Dinamism, perseverenta
- Excelenta capacitate de comunicare
- Buna relationare si gestionare a conflictelor, spirit de echipa.

Cunostinte :
- Cunoasterea standardelor IATF, ISO TS 16949/9001, ISO 14001,OHSAS 18001, ISO 9001
- Cunostinte/ formari ANPQP, FMEA, 8D, Approval Process (PPAP).
- Cunostintele de tehnologie a injectiei/suflarii de mase plastice reprezinta un avantaj
- Cunoastere foarte buna a MS-Office
- Cunoasterea la nivel avansat a cel putin o limba straina (engleza sau franceza): scris si vorbit.

 

Descrierea jobului

 

- Rezolvarea incidentelor şi reclamaţiilor de calitate, analiza tehnică a reclamatiilor;
- Cunoasterea si comunicarea in companie a cerintelor de calitate ale clientului;
- Implementarea în producţie a cerinţelor specifice clientului referitoare la respectarea planurilor de supraveghere şi a gamelor de control;
- Asigurarea comunicarii cu clientul alocat;
- Monitorizarea continua a obiectivelor de calitate ale clientului ;
- Facilitarea investigației, analizei și luarii deciziilor, împreună cu celelalte departamente cu privire la componentele neconforme;
- Pilotarea echipelor de analiza a incidentelor/reclamatiilor clientului;
- Tratarea reclamatiilor utilizind 8D;
- Organizarea si coordonarea masurilor de securizare a livrarilor/stocurilor clientului in teren;
- Reducerea numarului de reclamatii client;
- Asimilarea cerintelor clientilor;
- Garantarea si aplicarea metodelor de analiza si utilizarea programelor de actiuni preventive si corective (FMEA,8D);
- Urmarirea si asigurarea rezolvarii actiunilor corective si a neconformitatilor depistate;
- Extragerea periodica a informaţiilor de calitate din sistemele de raportare ale clienţilor şi informarea conducerii cu privire la acestea;
- Intocmirea raportărilor cu privire la indicatorii de calitate/client;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!