Candidatul ideal
Studii
- Studii universitare tehnice (inginerie)
Experienta
- Min. 1 an experienta in domeniul automotive;
- Experienta tehnica anterioara care sa permita intelegerea facila a proceselor
Profil personal:
- Excelenta capacitate de analiza si sinteza
- Dinamism, perseverenta
- Excelenta capacitate de comunicare
- Buna relationare si gestionare a conflictelor, spirit de echipa.
Cunostinte :
- Cunoasterea standardelor IATF, ISO TS 16949/9001, ISO 14001,OHSAS 18001, ISO 9001
- Cunostinte/ formari ANPQP, FMEA, 8D, Approval Process (PPAP).
- Cunostintele de tehnologie a injectiei/suflarii de mase plastice reprezinta un avantaj
- Cunoastere foarte buna a MS-Office
- Cunoasterea la nivel avansat a cel putin o limba straina (engleza sau franceza): scris si vorbit.
Descrierea jobului
- Rezolvarea incidentelor şi reclamaţiilor de calitate, analiza tehnică a reclamatiilor;
- Cunoasterea si comunicarea in companie a cerintelor de calitate ale clientului;
- Implementarea în producţie a cerinţelor specifice clientului referitoare la respectarea planurilor de supraveghere şi a gamelor de control;
- Asigurarea comunicarii cu clientul alocat;
- Monitorizarea continua a obiectivelor de calitate ale clientului ;
- Facilitarea investigației, analizei și luarii deciziilor, împreună cu celelalte departamente cu privire la componentele neconforme;
- Pilotarea echipelor de analiza a incidentelor/reclamatiilor clientului;
- Tratarea reclamatiilor utilizind 8D;
- Organizarea si coordonarea masurilor de securizare a livrarilor/stocurilor clientului in teren;
- Reducerea numarului de reclamatii client;
- Asimilarea cerintelor clientilor;
- Garantarea si aplicarea metodelor de analiza si utilizarea programelor de actiuni preventive si corective (FMEA,8D);
- Urmarirea si asigurarea rezolvarii actiunilor corective si a neconformitatilor depistate;
- Extragerea periodica a informaţiilor de calitate din sistemele de raportare ale clienţilor şi informarea conducerii cu privire la acestea;
- Intocmirea raportărilor cu privire la indicatorii de calitate/client;