Sales Administration Specialist (1 year) in Bucuresti

Position Summary O zi obisnuita ar decurge astfel...

• Crearea in CRM a conditiilor de pret contractuale aferente clientilor IKA&DBP 
• Verificarea, calcularea şi elaborarea documentaţiei in vederea obţinerii de discount-uri conform conditiilor comerciale
• Crearea provizioanelor/platilor in sistem conform anexelor contractuale si SLA. Comunicarea cu NBS (O2C) pentru inregistrarea platilor.
• Comunicarea cu NKAM/KAM/NFSM/RSM in legatura cu raportari externe (Scorecards), facturi, contracte, promotii, fise logistice pentru listare produse noi etc.
• Comunicarea cu clientii externi IKA&DBP in legatura cu preturi, produse, facturi
• Emiterea facturilor de corectie pret pentru reclamatiile efectuate de catre client
• Colaboreaza cu departamentul FICO/CustomerService/LGO in ceea ce priveste crearea clientilor
• Colaboreaza cu departamentul FICO/Planning in ceea ce priveste crearea/ stergerea produselor noi/vechi aparute in sistem
• Centralizeaza/prelucreaza/analizeaza rapoarte saptamanale/lunare de sell-out&stock pentru clientii internationali (IKA)
• Suport pentru Sales Director, National Field Sales Manager si Business Development Manager pentru colectarea de date pentru prezentari si crearea in Power Point a prezentarilor necesare (OMP/TMS etc.)
• Suport pentru departamentele de Vânzări, Marketing, Supply Chain şi Financiar în elaborarea rapoartelor şi a problemelor administrative
• Implementeaza proiectul BPAID (proiect de colectare si prelucrare a datelor referitoare la clienti, sell-out si stock) in toti distribuitorii Nestle asignati
• Training/Sales events – organizeaza/inregistreaza si se asigura de buna desfasurare a sedintelor/conferintelor de vanzari
• Asigura buna functionare a sistemului Hamilton. Creaza/centralizeaza/analizeaza rapoarte zilnice si saptamanale pe baza informatiilor extrase din sistemul Hamilton
• Verificarea, calcularea şi elaborarea rapoartelor referitoare la performanta echipei operationale (Field Sales Force) – Bonus data

Cum poti avea succes?

  • Experienta pe o pozitie similara de minim 1 an
  • Absolvent de studii superioare
  • Engleza fluent
  • Foarte bune abilitati de raportare si de lucru in Excel
  • Orientare catre rezultate

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!