secretara/asistent manager in Bucureşti Sectorul 1

Activitatile descrise in fisele de post pentru: sef de cabinet, secretara, asistent manager. Absolvirea Facultatii ASE reprezinta un avantaj.

Responsabilitati Asistent Manager

- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet 
- limba engleză scris/vorbit 
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă 
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp 
- capacitate de a respecta termene limită 
- atenție către detalii 
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi 
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate 
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat 
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice 
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate 
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice 
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați 
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice 
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail 
- actualizarea bazei de date documente 
- rezervări hotel parteneri externi, etc. 
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management 
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei 

Va rog sa aplicati la acest anunt cu CV-ul dumneavoastra pentu a fi contactat/a.

Despre companie

VEZI: www. ceacalopol.com sau www.ceacalopol.ro

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!