Candidatul ideal ar trebui sa aiba experienta in receptie, si cel putin 1 an intr-o pozitie de supervizare si gestionare a activitatii specifice receptiei unui hotel. O persoana sociabila, o fire dechisa, dar si un bun organizator si planificator Responsabilitati: Este responsabil pentru buna operare a activitatii din receptia hotelului si colaboreaza cu toate departamentele; Organizeaza si supervizeaza activitatea receptionerilor aflati in subordine; Planifica, organizeaza, coordoneaza, conduce şi controleaza activităţile hoteliere, cu preponderenta functiunea de cazare; Promoveaza hotelul, verifica pozitionarea si listarea hotelului pe site-urile de rezervari on-line; Supervizeaza utilizarea corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei; Gestioneaza, factureaza si incaseaza rezervarile Răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului. Furnizeaza rapoarte de previzionare a activitatii actuale si viitoare despre gradul de ocupare, rezervari, sosiri, plecari, conturi deschise, venituri. CERINTE cunoasterea programului Fidelio sau a unui program similar Abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; Foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Nivel avansat de cunoastere a pachetului MS Office, Rapiditate in realizarea sarcinilor; Atitudine pozitiva, excelente abilităţi de comunicare, flexibilitate, amabilitate, seriozitate, punctualitate;
Sef Receptie in Eforie Nord
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat