Candidatul ideal
Experienta in domeniul achizitiilor publice;
Buna cunoastere a platformelor SICAP / SEAP;
Experienta in managementul de proiect;
Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
Cunosterea legislatiei nationale din domeniul achizitiilor publice;
Studii superioare in domeniul juridic / economic /
administrativ;
Persoana atenta la detaliii si
organizata capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al
rezultatelor si termenelor impuse;
Abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de
specialitate.
Responsabilitati
Monitorizeaza si identifica anunturile
publicate pe site-uri specifice inclusiv SICAP/ SEAP privitoare la contractele
de achizitii publice;
Urmareste indeplinirea conditiilor de
calificare sau de eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru
ofertele pregatite de companie;
Solicita documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;
Asigura legatura intre expertii necesari
pentru participarea la procedura;
Intocmeste acorduri de asociere si
urmareste semnarea acestora de catre parti;
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie;
Completeaza documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte;
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
Depune online sau la sediul autoritatii contractante documentele solicitate
pentru atribuirea contractului de achizitie;
Participa la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor la autoritatile
contractante;
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile
contractante;
Elaboreaza continutul documentatiilor de atribuire (referate, note
justificative, fisa de date, caiet de sarcini);
Elaboreaza documentele aferente derularii procedurii de achizitie publica
(calendar, raport de evaluare, comunicari catre ofertanti, solicitari de
clarificari si raspunsuri la clarificari,etc);
Publica anunturile sau ofertele in SICAP / SEAP;
Intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica;
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.
Descrierea
companiei
Total Business Land este o companie
dinamica, cu o activitate in permanenta dezvoltare, prezenta pe piata
serviciilor de consultanta profesionala in urmatoarele domeniii:
- Topografie si cadastru general
- Servicii si studii de mediu
- Arheologie preventive si studii
istorice
- Proiectare urbanistica
- Servicii de consultanta in inginerie
si dezvoltarea proiectelor
- Servicii land management
Suntem o echipă de consultanți cu
competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în
cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența
noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne
permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul.
Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză
naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu
înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza
obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.