Specialist Import / Marketing / Area Sales Manager in Braşov

 

Candidatul ideal


Pregatire si experienta:
Studii in domeniu
Preferabil 2 ani experienta pe un post asemanator

Cunostinte necesare:
Tehnici de cercetare a pietei
Tehnici de negociere
Operare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)
Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)

Abilitati necesare:
Atentie concentrata
Spirit organizatoric
Echilibru emotional
Abilitati de negociere in relatia cu clientii

 

Descrierea jobului

 

Specialist import
Locatie : Brasov
● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;
● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;
● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;
● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;
● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;
● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;
● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitate cu legislatia de specialitate;



Specialist marketing
Locatie: Brasov
● Colaboreaza cu persoana de decizie a firmei;
● Calitatea raportarilor catre superiorul ierarhic si incadrarea in termenele stabilite;
● Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei si a brandurilor comercializate;
● Realizeaza cercetari de piata, prelucreaza datele obtinute si le transmite superiorului;
● Propune superiorului ierarhic actiuni de promovare pentru produsele alocate si asigura realizarea acestora;
● Asigura relatiile publice si promovarea publicitara a produselor alocate;
● Identifica si propune modalitati de actualizare a paginii web.
● Organizeaza actiunile de promovare a brandurilor alocate;
● Raporteaza superiorului ierarhic rezultatele actiunilor de promovare;
● Informeaza despre noutatile referitoare la produsele furnizorilor alocati si promotiile curente.

Area Sales Manager
Locati:
- Transilvania ; Cluj , Tg Mures ,Covasna , Sfantul Gheorghe , Brasov , Alba
- Crisana + Banat ; Oradea , Arad
- Muntenia ; Ploiesti ,Targoviste
● Administrarea portofoliului existent de clienti si dezvoltarea de noi parteneriate;
● Promoveaza sistemul de valori al firmei, bazat pe incredere si flexibilitate, coerenta, onestitate si dezvoltare reciproca;
● Asistenta tehnica si comerciala, atat pentru distribuitori, cat si pentru clienti finali;
● Informarea si instruirea distribuitorilor cu ocazia informarilor periodice si a diferitelor campanii promotionale;
● Identificarea de solutii noi pentru promovarea in integralitate a tuturor brand-urilor industriale din portofoliul firmei Unior-Tepid;
● Asistarea clinetilor pentru introducerea comenzilor in sistem de lucru;
● Colaborarea cu brand managerii si departamentul logistic, pentru urmarirea produselor nedisponibile;
● Urmarirea statusului comenzilor, de la etapa de ofertare pana la cea de livrare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!