Responsabilitati:1. Preluarea, diagnosticarea si rezolvarea problemelor de natura informatica in utilizarea echipamentelor si solutiilor IT (distribuie, instaleaza, configureaza, actualizeaza si efectueaza troubleshooting pe programele standard, gestioneaza accesul utilizatorilor la resursele de retea, gestioneaza conturile Windows ale utilizatorilor etc.)2. Asistenta utilizatorilor in folosirea echipamentelor IT si a aplicatiilor standard ce ruleaza pe acestea3. Evaluarea corecta si redirectionarea problemelor semnalate catre alte departamente de competenta in caz de necesitate4. Analizarea periodica a problemelor recurente cu scopul de a lua masuri care sa anuleze\reduca frecventa lorCerinte profil:Educatie: Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica, Facultatea de Matematică şi Ştiinte ale Naturii (Departamentul Informatica), Facultatea de Litere.Competente minime: -Cunostinte de medii despre ambientul IT (HW & SW)-Cunostinte de medii despre sistemul de operare MS Windows-Cunosiinte medii despre pachetul MS Office-Cunostinte avansate limba germana Experiența: orice experienta profesionala anterioara in domeniul IT \ User Support precum si cunostintele de limba italiana, engleza sau spaniola constituie un avantaj.Altele: aptitudini foarte bune de comunicare scrisa si orala, gandire analitica, abilitati sporite in efectuarea unui troubleshooting eficient conform procedurilor interne, spontaneitate, atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre client si lucru in echipa
User Support Specialist Craiova German speaker in Craiova
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat